Trzecia i ostatnia odpowiedź Banku

Odpowiedź Banku na trzecie pismo otrzymałem dość szybko, nie minęły nawet dwa tygodnie.

Tak jak wnioskowałem w reklamacji Bank ‚pozytywnie’ skłonił się do zamknięcia sprawy: „[…] w Państwa sprawie nie występuje nieprawidłowe działanie Banku, gdyż postanowienia uznane za niedozwolone nie są dla Państwa wiążące. Wobec braku nowych okoliczności w przedmiotowej sprawie, Bank nie widzi podstaw do zmiany decyzji w tym zakresie.”.

Na tym etapie nie było już sensu by tworzyć nowe pisma i przerzucać się nimi z Bankiem, który nie uznaje swojej odpowiedzialności.

Przytoczona tutaj i w poprzednich postach korespondencja wystarczy myślę do udowodnienia w procesie sądowym, że Bank stara się zniechęcić klientów do działania dopuszczając się przy tym udzielania im błędnych informacji.

Pełna treść odpowiedzi Banku:

Odpowiedź na trzecie pismo

Skomentuj

Strona używa plików cookie. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki. [ więcej ]